Snökul 😁

Varannan lördag, mina lördagar har Emilia gymnastik redan kl 09 😑 ingen sovmorgon här inte!

Lämnade Emilia på gympan och jag och Anton mötte upp en kompis och hennes två söner i en lekpark. En timme senare satt vi inne istället och huttrade 😂 kallt nu på morgonen. 

Meningen var att vi skulle åka hem när Emilias gympa slutade kl 11 men då fick jag ett sms med frågan om vi ville följa med till Lida och åka kälke och grilla korv 😃 visst ville vi det. 

Tur nog kunde jag låna varma kläder till mig och två kälkar så vi slapp åka hem emellan 😂
Vi bor ju tyvärr lite avsides från allt och alla 😏

Då så...hämta Emilia på gympan och möta upp nästa kompis och hans son på affären, köpa korv mm och så iväg mot Lida frilufsgård 😅

Vi var nog där runt 12:30 och blev kvar till strax efter 17 😊 

På väg hem så stannade vi och lämnade åter kläder och kälkar vi lånat, köpte glass till mello och så var vi hemma runt 18:30 tror jag. 

Alltså jag älskar dom här spontandagarna som blir ibland 😍
Åka hemifrån på morgonen och komma hem på kvällen, nöjda, trötta och glada. 

Middag gick fort att ordna....... vi hade tacos kvar sen igår 😋
Nu sitter barnen med varsin mobil och hjärtröstar i melloappen och jag ligger i soffan och bloggar 😂 

Kommentera här: