Vackra vabruari 🌤❄️

Emilia omsjuknade lite i måndags tyvärr. 
Hon hade behövt en feberfri dag till hemma. 
Jag hämtade barnen på skolan vid 14:30 tiden, när vi kom hem så sov hon en timme, petade lite i maten, somnade vid 21 och sov till kl 10 dagen efter 😴
Eftersom jag arbetat i helgen så var jag ledig på tisdagen och höll båda barnen hemma i det vackra vädret! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 
Vi tog det lugnt, drack mycket vatten och åt nyttigt, meeeeeen.....på kvällen säger Anton att han har ont i halsen 😬. 
Så nu idag på morgonen, ingen har feber, pigga och Anton äter tom frukost hemma 😃 bra tänker jag, meeeeeeen..... hela vägen till skolan klagar han på ont i halsen så kl 07 var det bare till att ringa jobbet och vabba för nästa barn 😷. 
Nåväl, ingen feber men fortfarande ont i halsen så imorgon lämnar vi Emilia och Anton och jag åker hem igen och hoppas på fortsatt 🌞🌞🌞🌞🌞

Kommentera här: