Elefantmannen

Blir så nedrans trött och ledsen ibland 😫

Jag tänkte att jag skulle bli lite bättre på min tandvård sen ett tag tillbaka. 

Då jag har en tand som gått sönder så får jag lite ont ibland, precis ovanför tanden, i tandköttet. Så då tänkte jag att eftersom jag inte kommer iväg till tandläkaren är det lika bra att köpa bra tandvårdsmedel 😎

(null)


Mm tanken var ju god.........

(null)

Svullen från hakan till ögonlock......

(null)

(null)

😱😱😱 jag lyckades inte bara förstöra dom elaka bakterierna, nä för jag förstörde även dom GODA!!!!!

Nu har jag varit hos tandläkaren, 700:- fattigare, ett recept på penicillin rikare och hela garnityret röntgat. (Trasiga tanden såg ok ut BTW)

Nya tag med nya medel nu då 😂

(null)

Nä men trevlig fredag på er, själv kör jag godis, snacks och alkoholfritt 🤪

Kommentera här: